Som en vampyr utan blod...

Så tröttsamt att inte någonsin få en enda chans att visa vad man går för. Tänk dig en alkoholist som bara får en droppe alkohol... nä, dåligt exempel. Tänk dig en vampyr, som bara får en droppe blod att smaka på.. sen får han inget mer blod på åratal och han vet inte hur länge det ska dröja tills nästa droppe. Han vill helst ha en hel måltids blod för en gångs skull.

Det där är jag i ett nötskal. Jag är vampyren och filminspelningarna är mitt blod. En droppe här och där, nu har det gått två år sedan sist. Helt sjukt. Jag tror Andra Avenyn-inspelningarna tog död på mitt hopp om svensk film och tv. Jag tittade aldrig på serien, förutom mina egna scener. Men på inspelningen fann jag ingen kärlek, det var "falskt blod" för mig. Jag behöver äkta vara.

Hoppas en ängel ser detta och vill ge mig en chans.

RSS 2.0