Min finansiering 1:

NYFA tuition fee:
Första terminens avgift är $17000 USD. Jag fick $10000 USD av den underbara Brett Ratner. Så det delades på mitten och det sattes in $5000 USD per termin. Så nu har jag $12000 USD att betala tills i början av Augusti.

Dollarn åker ju upp och ner som en berg-och-dal bana, så nästan varje gång jag kollar den så är det en annorlunda summa för mig att betala.
Idag när jag kollade upp $12000 USD så blev det 92277 SEK, men när jag kollar nu är det 91937 SEK.

Jag söker för övrigt stipendium konstant och söker någon att ta ett eventuellt lån med. Skolan tillåter inte en att leva fattigt under skoltiden, dem vill att man ska ha $1500 USD(11000) att leva på varje månad. Synd för jag skulle lätt kunna köpa en volkswagen van och bo i den tills ekonomin är bättre. Hehe...

Hilary Swank är min största förebild inom skådespeleri och hon fick banemej leva i en bil ett tag i LA innan hon fick sina löner som skådespelerska. Här lever jag inte på några 11000 i månaden inte. Jag har ungefär 100-500 kronor att leva på varje månad, men 100 av dem går på autogiro till WWF. Just nu har jag 30 spänn att leva på hela Maj ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0